Oferta szkoleniowa GUMed
Anestezjologia i intensywna terapia
Postępy w intensywnej terapii (system modułowy)
Intensywna terapia dorosłych - postępy (system dotychczasowy) [05-701/3-04-006-2022]
[DANE ARCHIWALNE]
Termin: 16-20.05.2022
Organizator: Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii, GUMed
Kontakt: Katarzyna Tesmer
tel.: 58 349 32 70, e-mail: klanest@gumed.edu.pl
W związku z decyzjami podjętymi przez dyrekcję Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego (CMKP) od 1 stycznia 2018 roku wszelkie zapisy uczestników na kursy specjalizacyjne mogą odbywać się jedynie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszenia dostępnego na stronach CMKP.
Program kursu
Dzień | Temat wykładu lub innych zajęć |
---|---|
16.05.2022 | Wstrząs kardiogenny, zespół małego rzutu |
16.05.2022 | Drenaż, nakłucie jamy opłucnowej. |
16.05.2022 | Obrzęk płuc, stłuczenie płuca, niedodma, odma. |
16.05.2022 | Problemy związane z przewodem pokarmowym na OIT (nadciśnienie śródbrzuszne, owrzodzenia stresowe) |
16.05.2022 | Covid-19 |
16.05.2022 | Kaniulacja żył i tętnic. |
17.05.2022 | Przełom nadciśnieniowy - diagnostyka, postępowanie. |
17.05.2022 | Ostre uszkodzenie nerek i terapia nerkozastępcza. |
17.05.2022 | Komunikacja z rodziną pacjenta. |
17.05.2022 | Problemy związane z przewodem pokarmowym na OIT (niewydolność wątroby) |
18.05.2022 | Zaburzenia krzepnięcia. Interpretacja wyników badań. |
18.05.2022 | Patomechanizm ostrych zaburzeń oddechowych (ARDS) - leczenie, diagnostyka. Leczenie tlenkiem azotu. |
18.05.2022 | Wstrząs. Wytyczne ESICM. |
19.05.2022 | Zaburzenia czynności tarczycy i nadnerczy u krytycznie chorych. |
19.05.2022 | Żywienie chorych w intensywnej terapii. |
19.05.2022 | Rozpoznawanie śmierci mózgu. Prowadzenie dawcy narządów. |
19.05.2022 | Problemy intensywnej terapii w położnictwie |
20.05.2022 | Nowe techniki wentylacji zastępczej. |
20.05.2022 | Ostre zaburzenia rytmu i przewodzenia. Ostre zespoły wieńcowe: UA, NSTEMI, STEMI. Ostra niewydolność krążenia. |
20.05.2022 | Strategie postępowania w zakażeniach. |