Jesteś tutaj: Start > Oferta szkoleniowa GUMed

Oferta szkoleniowa GUMed

Kursu 12. KOMUNIKACJA I INFORMACJA O LEKU W PRACY APTEKARZA – WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE [2020-3751-220] [DANE ARCHIWALNE]

Termin: 27.09-08.11.2020
Organizator: Ośrodek Szkolenia Podyplomowego Wydziału Farmaceutycznego, GUMed
Kontakt: Marzena Karczewska
tel.: 583491296

Program kursu

Dzień Temat wykładu lub innych zajęć
27.09.2020 Podstawy komunikacji w aptece: pojęcie i podstawowe prawa komunikacji. „Coś na uspokojenie, coś na sen” – scenariusze komunikacji zwrotnej „Nic mi się nie chce” – analiza komunikatu pacjenta
27.09.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
27.09.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
27.09.2020 Przekaz naukowej informacji o leku (metodologia, narzędzia ułatwiające przekaz, ocena działalności informacyjnej) na przykładzie pacjenta z objawami alergii. Opis różnych przypadków pacjentów z objawami alergii, infekcji górnych dróg oddechowych do omówienia i rozwiązania.
27.09.2020 MIKROBIOTA JELITOWA” – Probiotyki
11.10.2020 Podstawy komunikacji w aptece: pojęcie i podstawowe prawa komunikacji. „Coś na uspokojenie, coś na sen” – scenariusze komunikacji zwrotnej „Nic mi się nie chce” – analiza komunikatu pacjenta
11.10.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
11.10.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
11.10.2020 Przekaz naukowej informacji o leku (metodologia, narzędzia ułatwiające przekaz, ocena działalności informacyjnej) na przykładzie pacjenta z objawami alergii. Opis różnych przypadków pacjentów z objawami alergii, infekcji górnych dróg oddechowych do omówienia i rozwiązania.
11.10.2020 MIKROBIOTA JELITOWA” – Probiotyki
25.10.2020 Podstawy komunikacji w aptece: pojęcie i podstawowe prawa komunikacji. „Coś na uspokojenie, coś na sen” – scenariusze komunikacji zwrotnej „Nic mi się nie chce” – analiza komunikatu pacjenta
25.10.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
25.10.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
25.10.2020 Przekaz naukowej informacji o leku (metodologia, narzędzia ułatwiające przekaz, ocena działalności informacyjnej) na przykładzie pacjenta z objawami alergii. Opis różnych przypadków pacjentów z objawami alergii, infekcji górnych dróg oddechowych do omówienia i rozwiązania.
25.10.2020 MIKROBIOTA JELITOWA” – Probiotyki
08.11.2020 Podstawy komunikacji w aptece: pojęcie i podstawowe prawa komunikacji. „Coś na uspokojenie, coś na sen” – scenariusze komunikacji zwrotnej „Nic mi się nie chce” – analiza komunikatu pacjenta
08.11.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
08.11.2020 Aktywne słuchanie, czyli zrozumienie pacjenta i jego potrzeb, komunikacja na linii lekarz-pacjent-aptekarz, komunikacja z różnymi grupami pacjentów
08.11.2020 Przekaz naukowej informacji o leku (metodologia, narzędzia ułatwiające przekaz, ocena działalności informacyjnej) na przykładzie pacjenta z objawami alergii. Opis różnych przypadków pacjentów z objawami alergii, infekcji górnych dróg oddechowych do omówienia i rozwiązania.
08.11.2020 MIKROBIOTA JELITOWA” – Probiotyki

Gdański Uniwersytet Medyczny

ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk
58 349 11 11
NIP 584-09-55-985

Związek Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita

Szybki kontakt